Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 180 to 219 of 219 · Previous page · First page

awsome

Correct spelling (not awsome it awesome)

correction: no one cares at the moment.

Bruh

you were the one trying to correct people :V

(+1)

bep bop skebop

(+1)

can you make it so its not only on windows pls and thank you if you can do i

epic

Epicnes

can you add the fail animations for bf and have them be controled by wasd

well i used this website to scan this it said no engine detected this file

is this a virus

(+1)

this is an app where you use these characters to make them commit die

no

cool!

(-1)

it says this might put your pc in risk and i dont want to harm it so now i think shan sun is trying to give a virus

its safe, is just flash player.

no

We need lemon demon, add me in (test) pls)))

is there anyway to access the game files or mod this?

(+1)

All I wanted were the separate voice clips in the file QwQ

time to learn to speek beep lol

(+1)

My PC is being dumb and not letting me open the test because it thinks it will break my computer

(+1)(-1)

press more info and press run anyway

(1 edit)

IDT it's gonna work---

However:

Press more info.

(-1)

i think you need an earlly version of windows like windows 7

nah its alright

ok ima try that

me too:(

can u make a mac download

(-1)

can we talk? :)

how is this game a mod

Deleted 1 year ago

can you help me i cant play this game it says its gonna risk my computer are you trying to give me a virus? try to fix this

It didn't give me a virus it's just safe for my windows 7

it deletes itself

(+1)

hey can you upload the game onto here? im on S mode and don't wanna do any thing bad to it and i want good peformence so can you add the game on the browser?

Deleted 1 year ago

It retired, sadly...

Deleted 1 year ago

what does the Q do?

(+1)

it changes the quality

dang I thought that was a pitch thing

hi

Tem como fazer pra mobile ??

i have a chomebook so i cant do it

can you put it on chomebook?

plz

Show post...

can i mod this and make monster for you?

please say yes

sadly, monster doesn't really have a "voice", the lyrics in the song and in the song, not the characters voice file

Show post...

I know, but I can just make the note sounds just blank

how?

i cant do it why

(1 edit)

hey can you put pico in windows 32/64 so i can download and play it?

hello

It won't let me download the zip because it tells me it fails to download, how do I solve that?

maybe you have a low end pc  i have a high end pc andi can downlaod stuff fine now

(-1)

una pregunta no me deja porque dice fallo al descargar me dices como soluciono eso?


 

You spitting some facts and this what I think in my mind:

could make more sounds for the boyfriend.
it's just gorgeous
thanks to ShanSun for this lovely: 3

can you put this on linux because i am on linux ubuntu

just use wine

(-1)

im getting wine in the terminal now

ok so it says I dont have access to the zip file. downloaded it a second time, it says "failed - download error"

it's pretty cool but you can't do much without the long notes

Hi! So when I tried to download it said that it was removed, I'm not sure if this is a glitch and this is also the same with the pico one. So if you could help me I'd appreciate it!

Deleted 1 year ago

Wait, is it 32-bit or 64-bit?

Yeah same thing happens to me. I think it might be a download error or windows might think its malware or some shit lol

Yeah im pretty sure it is an error. when i download it again it says failed - download error

(-2)

i think this is a virus because windows protected your pc pops up when you open the .exe file

(+1)

that happens with anything windows doesn't recognize

Deleted 1 year ago

Yeah, MissingTextureMan101 is right. It isn't a virus.

not virus

(-1)

what does the q do?

we never know

Deleted 1 year ago

it this a virus shansun

no

Nice

(+1)

ba

(+1)

pe

(+1)

bo

pa

aa

ni

Viewing most recent comments 180 to 219 of 219 · Previous page · First page