A downloadable mod for Windows

FNF - Tricky mod (test)

Fanmade by SHANNON SUNDAY

Arrow Keys - SHORT AAAAA

WASD - LONG AAAAA

Space - Masked/Unmasked

thanks to Rozebuds for FLAs

ORIGINAL GAME: https://ninja-muffin24.itch.io/funkin

StatusReleased
CategoryGame mod
PlatformsWindows
Rating
Rated 5.0 out of 5 stars
(2)
AuthorShanSun

Download

Download
TRICKY.zip 9 MB

Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 80 · Next page · Last page
(1 edit)

my face after downloading all the tests hiddenlord x

l'm love your's friday night funkin test

bruh wtf this download takes too long :I

guys he sayed that hes sorry

i dont fucking care

k

Please do a Ruv one

why theres no shansun videos..

cuz he's a pedo

wait, rlly?

porn

What Is Secret Key?

how can i download in pc

why everyone is talking bad about shannon

something about him dating a underage girl or that idk

he was grooming a minor, which is not cool nor epic.

me when he groomed minor

but i do that and it's fine.

make this For mobile 

@ShanSun what do you use to make fnf tests?

yo mama so fat, she ded

gee

not funny

your not funny

who me or someone else

not funy

not fny

shut up

Yo mama So fat

Lol

Me when enjoying with friends: Me when sees this comment:

ghghg

Rip comments on your YouTube channel Goodbye comments the channel got deleted and my comment was in there

SHAME ON YOU SHANNON SHAME ON YOU YOU WERE GROOMING A FUCKING MINOR A MINOOOOOOOOOOOOR WHAT IS WRONG WITH YO

(-1)

I don't think he reads itch.io comments

i kno

TIKY

Why comments is no longer available on this channel?

because he is a groomer

yea i hate how on his new video everyone is respecting him and wanting him back

(1 edit)

You know he's back and he's still disabling comments

(+1)

nice job on locking your comments, shannon. grooming minors is disgusting and i hope you know what you have done.

Yeah.

d
(+2)

ye because you have 0 IQ

i cant

download

nice try locking the comments on ur yt channel

yass

(-1)

MAKE TANKMAN NEXT!

yass

his YouTube channel got deleted 

(1 edit)

WHAT?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!??!

hes a pedo lol

no, me? gongaga

can you make a tankman test

I don't think he will because of the grooming allegations

(-2)

make a parents week 5 test pls

(+1)(-2)

bob is gay

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE THIS IS EPIC

yeeeah tricky

ooooooooooooooooooooooooo neeeeeeeeeeeeee goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo O

yo shansun could u do sunday test plzzzzzz

this is her----------->

not a her. uses they/them pronouns + non-binary.

(+1)

like tord would say: "WHATEVER!"

ok lol XD

oh yea also shannon won't do any tests anymore because of grooming allegations

guess i'll die

Show post...

UM GREAT

nooo there are no secret keey

and what to do if the long aaaaa does not work?

(-1)

make a tankman test please

the zip file is corrupted :(

Redownload it, if that doesent work then id

Is that Pibby reference? Then it would be me if I guessed.

Now is fixed it works (-9

Aaaaaaa soy androiddddddd

(-1)

yo soy pc me la diron solo para esto era regalo de mi cumple

no te preocupes pobre alma, aqui esta el link

https://www.mediafire.com/file/1lfwijqj4jswj8d/%28feito+por+mynder%29.apk/file

(+1)

can you tell me why i cant download this becuase when i download it it gets removed automaticcly

did you extract the folder?

let me tric

nope it gets removed

make tankman next, for week 7

(+2)(-3)

also, heres a gift , a WHOLE doodles wallpaper

no welcome ;)

finally i can set this as my wallpaper

btw i have an alert whys the old impostor icon here

its from character test playground by madmantoss and its old of course it would have old imposter

My antivirus says its malware

its just flash player

Viewing most recent comments 1 to 40 of 80 · Next page · Last page